-->

2011年12月1日星期四

澳門喪食Trip @ 6-7 Aug 2011

女莊友們又有搞作, 就係去澳門。話說被困星洲的小天使要求返港渡假,我們便極速成行黎一個澳門兩日遊!
又係我呢個小秘書出動的時候,記低我們的爆笑事蹟,Let’s go!



6 Aug 2011

Morning:出發去澳門!

約好08:15AM 齊齊去信德中心食麥當當。返工返學都無咁積極。你諗下返學上八點半是不可能的任務,如今居然挑戰08:15AM,可想而知大家有幾期待是次旅行。至於為何要食麥當當?當然是小天使的Special order。我絕對能體會身在星洲對有豬聊的麥當當有幾渴望!


出發喇!每次我們的gathering都會有大量的物品交收。小gla又問下自己個stock list有啲咩...
Gla: Angel, 我係咪俾返張ezlink你? 天使: 係呀 Gla: 咁OK啦
Gla (轉向我): 咁我係咪俾返隻手指你? 我: 未呀 Gla: 咁OK啦
小gla 我諗你真係未訓醒, 你未俾返我, 點解OK?

大家過關,除了每月海陸空出入境無限次的天使,其他人全部都大鄉里出城,無登記自助過關。當然即刻好興奮咁登記,不過要3個工作天,趕唔切返黎用(仲要有人搞左勁耐都未登記到)

擾攘完一輪,準時上船,09:30AM 金光飛航
上船之後,即刻有兩個comments: 安全帶好難操作,扣得好實,而且唔多乎合人體工學;冷氣強勁,猶如雪櫃,都係個句:冷氣唔使錢?!
之後就發現有好多小朋友。我再次強調我討厭小朋友,不過在坐車坐船坐飛機的時候,其中一個最好的活動就是睡覺,而偏偏活潑的小朋友就是它的最大剋星,很難讓我眉頭不打結。傳說讀IT的人有個好無聊的習慣就是要同隔離位IM。現在這個習慣轉移到手機。不過我們沒染上如斯惡習,我們同前後左右whatsapp是為了要測試 iPhone vs android邊個好用D。結果在Whatsapp 呢個回合,android 輸左。
說時遲,那時快,我們訓醒一覺就到了澳門。
離開碼頭當然就要找回自己酒店的Shuttle Bus。等呀等,等呀等,結果
放棄等shuttle,繼而放棄等的士,坐新濠天地嘅車轉的士以為只有在星洲才有截的士的困難,想不到在澳門一樣,仲要同大陸人爭的士,D人真係好惡

Check-in 酒店之後當然開始喪食第一站!下篇再講!

P.S. 澳門喪食Trip 其他部分:
Part 2
Part 3
Part 4

沒有留言:

發佈留言